1.6.08

oud varken 1



zelfportret eind jaren 80 ergens

2 opmerkingen:

varken zei

zoals jullie misschien de laatste paar berichten bemerkt hebben, ben ik de laatste tijd vaak bezig met haar. ik vind haar belangrijk dus. ik zou haar beter liever niet belangrijk vinden, maar hou me met haar toch vaak bezig. daarnaast vind ik dat eigenlijk toch ook best leuk. in deze nieuwste oude afbeelding gaat het oo kweer om een zelfportret. ik vraag me af of het verschil te zien is, tussen hoe ik toen was en hoe ik nu ben. ik zelf zie wel verschil, maar het kan ook aan mij liggen. ik daag iedereen uit een zelfportret toe te voegen aan ZANIKEN (zelfportetten die niet bevallen worden GEDELETE)

Anoniem zei

eigenlijk vind ik geen enkele gelijkend aan jou, bij de 2e van links klopt de mond maar de ogen niet dus geen sprake van vergelijking en toch mischien omdat het van jou hand is, ademen ze wel jou sfeer uit
bovendien klopt wel heel goed de nek en schouderpartij!! nu maar zelf aan de slagt dan, waarom maak jij niet ook een hele nieuwe?

Blogarchief

Bijdragers