9.1.07

lieve mannen zonder honger

10 opmerkingen:

Anoniem zei

met lieve biggetjes in hun buikjes

varken zei

eentje doet alsof wie het raadt heeft gewonnen

Anoniem zei

die rechter of die linker?

varken zei

neehee die middelste, jesus mina dat zie je toch, die middelste is helemaal niet echt dik, die doet zijn buik vooruit om er bij te horen. volgende keer een beetje opletten ja

Anoniem zei

neeee, die middelste is bang, kijk maar, want hij wordt gevangen gehouden bij die twee en weet niet wat hem overkomt

varken zei

Nou, ik zal je even uit je droom verlossen, want toevallig ken ik die middelste persoonlijk en hij verzekerde mij dat hij eigenlijk bijna nooit bang is. dus dat verhaal van jou, daar klopt volgens mij niets van

Anoniem zei

tuurlijk zegt hij dat, hij heeft altijd bij de grote jongens willen horen en daar maken zij grof misbruik van!

varken zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
varken zei

ik zal het je nogmaals duidelijk maken, die middelste doet alsof, en die twee ernaast hebben dikke buiken. daarnaast is de achtergrond ook nep. dat huis op de achtergrond is een foto die je veel tegenkomt op internet als achtergrond voor mannen. zoek maar op met google.

Anoniem zei

de reden dat hij in het midden staat is voor de symmetrie, hij heeft wel degelijk een echte dikke buik. omdat hij wat minder heeft hoort hij er zeker niet bij?! en de achtergrond heeft hier sowieso niks mee te maken.
zolang hij zijn buik op deze manier laat zien heb ik gelijk!

Blogarchief

Bijdragers